Kehidupanku yang disnap oleh kameraku yang bongok!!

By: aman mahmud mean

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]
Saturday, 8-Dec-2007 07:40 Email | Share | | Bookmark
Annual Trip 2007

 
 
 
Aku tak join pun. Gambar Ihsan En Jamil utk tatapan kengkawan...


Friday, 9-Nov-2007 07:53 Email | Share | | Bookmark
Si Putet!!!

 




Saturday, 27-Oct-2007 19:18 Email | Share | | Bookmark
Pindah rumah

Packing!!
Barang2 dah standby kat luar
Studio aku yg separuh clear
View all 21 photos...
Akhirnya aku pindah jugak dari Datuk Keramat. Aku dah menetap kat situ selama 9 tahun. Mula aku duk situ masa perasmian SUKOM 1998. 9 Nov 2008 kot..

Dibantu oleh Edot dan Khalil, pagi ahad tu kemas, tengahari terus angkat. Kejap je coz kitorang tak bwk semua. Bwk yang mana penting je. Penting tak penting banyak jugak la barang nak kena angkut, lagipun aku pindah sementara kat ofis lama mem aku sementara menunggu rumah puchong siap Insya-Allah tahun depan.

Ape yang best aku pindah kali ni ialah... AKU RILEKS JE SIOT!!! Maklum la, patah kaki....


Saturday, 13-Oct-2007 03:19 Email | Share | | Bookmark
Hari Raya Pertama 2007!!

 
 
 
View all 54 photos...
Awal2 pagi lagi kampung aku dah berdentam dentum bunyi mercun. Selalunye mmg umah kitorang la kena serang. Sebab pak cik aku mmg tokan mercun.. Diorang serang, serang.. sampai habis stok, pas tu datang umah aku buat muka toya, nak beli mercun.. hahahahaha...

Berbalik citer pasal pagi tu, kitorang pun lagi.. 1 rumah bgn, serang balik... Aku yg tak berapa sihat ni pun keluar.. tak bole tahannn.. Peperangan berlanjutan dari subuh sampai pukul 8 pagi. Pas tu semua mandi, siap2.. yang lelaki gi semayang, yg pompuan siapkan sarapan.. Aku? lepak je kat Beranda ... Gila boring..

Pas tu macam biasa, lepas sarapan, sembahyang, acara bermaaf-maafan dan BERAYA. Aku? Duduk Beranda layan kaki.. dan paling boring, dok menjawab soalan yang sama ditujukan. Antara soalan2 yg glamer.. 1. Apehal kaki ko ni? 2.Patah ke? 3.Camne bole kena? 4 Masuk besi ke? dan tak kurang juga yang menceritakan pengalaman masing2... .. boring! boring!


Friday, 12-Oct-2007 16:00 Email | Share | | Bookmark
Sehari Sebelum Raya

Tido...
Mbahku yg sibuk sapu laman...
Jolok buah kelapa...
View all 12 photos...
Akhirnya balik jugak aku beraya di kampung awal. Selalu lepas seminggu baru balik. Tp, tahun ni ntah ape kena orang tua aku nak balik awal. 2 hari sebelum raya dh balik. So, ni aktiviti kat kampung aku yg sempat aku snap sehari sebelum Raya!!


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net